Тәрбие жұмысы - КГУ СОШ № 17 http://semey-17.edu.kz/ ru Тәрбие жұмысы - КГУ СОШ № 17 DataLife Engine №17 жалпы орта білім беретін мектепте «Мектепке жол» республикалық қайырымдылық акциясы басталғанын хабарлаймыз. http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/leumettk-pedagog/2063-17-zhalpy-orta-blm-beretn-mektepte-mektepke-zhol-respublikaly-ajyrymdyly-akcijasy-bastalanyn-habarlajmyz.html http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/leumettk-pedagog/2063-17-zhalpy-orta-blm-beretn-mektepte-mektepke-zhol-respublikaly-ajyrymdyly-akcijasy-bastalanyn-habarlajmyz.html
]]>
📢 Құрметті ата-аналар, ұстаздар және оқушылар!

№17 жалпы орта білім беретін мектепте
«Мектепке жол» республикалық қайырымдылық акциясы басталғанын хабарлаймыз.

Акцияның мақсаты – әлеуметтік жағдайы төмен, көпбалалы және қамқорлықтағы балаларды жаңа оқу жылына дайындықпен қамтамасыз ету, оларға қолдау көрсету.

🤝 Сіз де игі іс жасағыңыз келсе, мектепке келіп, оқушыларға қажетті оқу құралдарын, киім-кешек немесе өз еркіңізбен материалдық көмек көрсете аласыз.

⏰ Акцияның өткізілу уақыты: 1 тамыз – 30 қыркүйек, 2025 жыл
📍 Өтетін орны: №17 жалпы орта білім беретін мектеп

Бір балаға қуаныш сыйлау – үлкен жақсылықтың бастауы!
Көмек қолын созып, болашағымыздың жарқын болуына үлес қосайық! 🌟



]]>
admin Fri, 01 Aug 2025 10:33:07 +0600
Мектеп тәлімгерінің 2024–2025 оқу жылындағы жұмысын талдау http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/tlmger-zhmysy/2062-mektep-tlmgern-20242025-ou-zhylynday-zhmysyn-taldau.html http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/tlmger-zhmysy/2062-mektep-tlmgern-20242025-ou-zhylynday-zhmysyn-taldau.html Мектеп тәлімгерінің 2024–2025 оқу жылындағы жұмысын талдау


1. Жоспарланған жұмыстар

2024–2025 оқу жылына арналған тәрбие жоспары негізінде мектеп оқушыларының бос уақытын тиімді ұйымдастыру, ұлттық құндылықтарға баулу, патриоттық тәрбие беру, өнер мен спортқа баулу бағытында жүйелі жұмыстар белгіленді. Жоспарда мемлекеттік мерекелер, мектепішілік дәстүрлі іс-шаралар, 'Жас ұлан', 'Жас қыран' ұйымдарының жұмыстары, сондай-ақ волонтерлік қозғалыстар қамтылды. Сонымен қатар оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға, мәдени-рухани байытуға, сыныптан тыс үйірмелердің жұмысын ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлінді.

2. Атқарылған жұмыстар

Оқу жылы барысында жоспарға сәйкес әртүрлі бағыттағы тәрбиелік іс-шаралар ұйымдастырылды. Әр айда тақырыптық апталықтар өткізіліп, оқушылардың қызығушылықтарына қарай мәдени, спорттық, рухани іс-шаралар жүзеге асырылды.

• Патриоттық бағыт: Тәуелсіздік күні, Жеңіс күні, Республика күніне арналған салтанатты іс-шаралар өткізілді; Ардагерлермен, еңбек ерлерімен кездесулер ұйымдастырылды.

• Ұлттық-рухани тәрбие: 'Наурыз мерекесі', 'Тілдер фестивалі' сияқты мәдени іс-шаралар өткізілді; Ұлттық салт-дәстүрлерді дәріптеу мақсатында байқаулар ұйымдастырылды.

• Мәдени-спорттық бағыт: 'Денсаулық фестивалі', спорттық жарыстар, эстафеталар өткізілді; Мектеп оқушылары қалалық мәдени-спорттық іс-шараларға қатысты.

• Қоғамдық белсенділік: Мектептегі өзін-өзі басқару ұйымы жүйелі жұмыс жасады; Волонтерлік жобаларға оқушылардың қатысуы қамтамасыз етілді.

Одан бөлек, мектепішілік концерттік бағдарламалар, өнер кештері, тақырыптық көрмелер, эссе байқаулары өткізіліп, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін шыңдауға бағытталған жұмыстар жүзеге асырылды.

3. Жетістіктер мен нәтижелер

Жыл бойы атқарылған жұмыстардың нәтижесінде оқушылардың мәдени, спорттық және қоғамдық белсенділігі айтарлықтай артты. Қалалық, облыстық деңгейдегі байқауларға қатысып, жүлделі орындарға ие болған оқушылар саны көбейді. 'Жас ұлан', 'Жас қыран' ұйымдарының жұмыстары жүйеленіп, оқушылардың ұйымшылдығы мен жауапкершілігі нығайды.

Сонымен қатар, оқушылар арасында патриоттық сезім, отансүйгіштік рух қалыптасып, мектептің тәрбиелік жүйесінің нәтижелілігі арта түсті.

4. Қиындықтар

Жыл бойы атқарылған жұмыстармен қатар белгілі бір қиындықтар да кездесті. Кейбір оқушылардың белсенділігі төмен болып, іс-шараларға толыққанды қатыспай қалу жағдайлары байқалды. Сонымен бірге, кейбір іс-шараларды өткізу барысында материалдық-техникалық базаның жеткіліксіздігі қиындық туғызды. Ата-аналардың қолдауы барлық уақытта бірдей болмауы да оқушылардың белсенділігіне әсер етті.

5. Қорытынды және ұсыныстар

Жалпы, 2024–2025 оқу жылына жоспарланған жұмыстар толық көлемде орындалып, мектеп ұжымының тәрбиелік жүйесі одан әрі дамыды. Оқушылардың шығармашылық қабілеттері дамып, ұжымдық рухы көтерілді. Әр бағыттағы тәрбиелік шаралардың нәтижесінде оқушылардың мәдениеті, патриоттық сана-сезімі, белсенділігі мен жауапкершілігі артты.

Келесі оқу жылына ұсыныстар:
 • Мектепішілік өзін-өзі басқару ұйымының жұмысын жетілдіру;
 • Дарынды оқушыларды анықтап, байқауларға тарту;
 • Волонтерлік және экологиялық бағыттағы жобаларды дамыту;
 • Ата-аналармен тығыз байланыс орнатып, тәрбиелік іс-шараларға белсенді тарту;
 • Спорттық және мәдени үйірмелердің жұмысын кеңейту.


 

]]>
Мектеп тәлімгерінің 2024–2025 оқу жылындағы жұмысын талдау


1. Жоспарланған жұмыстар

2024–2025 оқу жылына арналған тәрбие жоспары негізінде мектеп оқушыларының бос уақытын тиімді ұйымдастыру, ұлттық құндылықтарға баулу, патриоттық тәрбие беру, өнер мен спортқа баулу бағытында жүйелі жұмыстар белгіленді. Жоспарда мемлекеттік мерекелер, мектепішілік дәстүрлі іс-шаралар, 'Жас ұлан', 'Жас қыран' ұйымдарының жұмыстары, сондай-ақ волонтерлік қозғалыстар қамтылды. Сонымен қатар оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға, мәдени-рухани байытуға, сыныптан тыс үйірмелердің жұмысын ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлінді.

2. Атқарылған жұмыстар

Оқу жылы барысында жоспарға сәйкес әртүрлі бағыттағы тәрбиелік іс-шаралар ұйымдастырылды. Әр айда тақырыптық апталықтар өткізіліп, оқушылардың қызығушылықтарына қарай мәдени, спорттық, рухани іс-шаралар жүзеге асырылды.

• Патриоттық бағыт: Тәуелсіздік күні, Жеңіс күні, Республика күніне арналған салтанатты іс-шаралар өткізілді; Ардагерлермен, еңбек ерлерімен кездесулер ұйымдастырылды.

• Ұлттық-рухани тәрбие: 'Наурыз мерекесі', 'Тілдер фестивалі' сияқты мәдени іс-шаралар өткізілді; Ұлттық салт-дәстүрлерді дәріптеу мақсатында байқаулар ұйымдастырылды.

• Мәдени-спорттық бағыт: 'Денсаулық фестивалі', спорттық жарыстар, эстафеталар өткізілді; Мектеп оқушылары қалалық мәдени-спорттық іс-шараларға қатысты.

• Қоғамдық белсенділік: Мектептегі өзін-өзі басқару ұйымы жүйелі жұмыс жасады; Волонтерлік жобаларға оқушылардың қатысуы қамтамасыз етілді.

Одан бөлек, мектепішілік концерттік бағдарламалар, өнер кештері, тақырыптық көрмелер, эссе байқаулары өткізіліп, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін шыңдауға бағытталған жұмыстар жүзеге асырылды.

3. Жетістіктер мен нәтижелер

Жыл бойы атқарылған жұмыстардың нәтижесінде оқушылардың мәдени, спорттық және қоғамдық белсенділігі айтарлықтай артты. Қалалық, облыстық деңгейдегі байқауларға қатысып, жүлделі орындарға ие болған оқушылар саны көбейді. 'Жас ұлан', 'Жас қыран' ұйымдарының жұмыстары жүйеленіп, оқушылардың ұйымшылдығы мен жауапкершілігі нығайды.

Сонымен қатар, оқушылар арасында патриоттық сезім, отансүйгіштік рух қалыптасып, мектептің тәрбиелік жүйесінің нәтижелілігі арта түсті.

4. Қиындықтар

Жыл бойы атқарылған жұмыстармен қатар белгілі бір қиындықтар да кездесті. Кейбір оқушылардың белсенділігі төмен болып, іс-шараларға толыққанды қатыспай қалу жағдайлары байқалды. Сонымен бірге, кейбір іс-шараларды өткізу барысында материалдық-техникалық базаның жеткіліксіздігі қиындық туғызды. Ата-аналардың қолдауы барлық уақытта бірдей болмауы да оқушылардың белсенділігіне әсер етті.

5. Қорытынды және ұсыныстар

Жалпы, 2024–2025 оқу жылына жоспарланған жұмыстар толық көлемде орындалып, мектеп ұжымының тәрбиелік жүйесі одан әрі дамыды. Оқушылардың шығармашылық қабілеттері дамып, ұжымдық рухы көтерілді. Әр бағыттағы тәрбиелік шаралардың нәтижесінде оқушылардың мәдениеті, патриоттық сана-сезімі, белсенділігі мен жауапкершілігі артты.

Келесі оқу жылына ұсыныстар:
 • Мектепішілік өзін-өзі басқару ұйымының жұмысын жетілдіру;
 • Дарынды оқушыларды анықтап, байқауларға тарту;
 • Волонтерлік және экологиялық бағыттағы жобаларды дамыту;
 • Ата-аналармен тығыз байланыс орнатып, тәрбиелік іс-шараларға белсенді тарту;
 • Спорттық және мәдени үйірмелердің жұмысын кеңейту.


 

]]>
admin Fri, 20 Jun 2025 21:16:37 +0600
Әлеуметтік педагогтың 2024–2025 оқу жылына арналған жылдық аналитикалық есебі http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/leumettk-pedagog/2061-leumettk-pedagogty-20242025-ou-zhylyna-arnalan-zhyldy-analitikaly-eseb.html http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/leumettk-pedagog/2061-leumettk-pedagogty-20242025-ou-zhylyna-arnalan-zhyldy-analitikaly-eseb.html Әлеуметтік педагогтың 2024–2025 оқу жылына арналған жылдық аналитикалық есебі

1. Кіріспе

2024–2025 оқу жылында әлеуметтік педагогтың қызметі Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы, ҚР БҒМ-нің «Біртұтас тәрбие тұжырымдамасы», балалардың құқықтарын қорғау туралы Конвенция және мектептің жылдық жоспарына сәйкес ұйымдастырылды.

Жұмыстың басты мақсаты – оқушылардың әлеуметтік құқықтарын қорғау, олардың психологиялық-әлеуметтік қауіпсіздігін қамтамасыз ету, отбасымен және қоғамдық ұйымдармен серіктестікті нығайту арқылы баланың дамуына жағдай жасау.

2. Әлеуметтік мәртебесі төмен отбасылармен жұмыс

Жыл басында әлеуметтік жағдайы төмен отбасыларды анықтау мақсатында сауалнама, анкеталық зерттеу, үй жағдайына бару жұмыстары жүргізілді. Қорытындысы бойынша:

  • Жалпы оқушы саны880
  • Аз қамтылған отбасынан шыққан оқушылар33
  • Көпбалалы отбасындағы балалар139
  • Қамқорлықтағы (опекунство) балалар: 3
  • Толық емес отбасындағы оқушылар85
  • Тәуекел тобындағы оқушылар5
  • МІЕ тұрған оқушылар: 2

Әр оқушыға әлеуметтік карта жасалып, жеке жұмыс жоспары құрылды.

3. Әлеуметтік қолдау мен қорғау шаралары

Оқушылардың құқықтарын қорғау және әлеуметтік жағдайын жақсарту бағытында келесі жұмыстар атқарылды:

Көмек түрі

Қамтылған оқушы саны

Мектеп формасына көмек

117

Жазғы лагерьмен қамтылу

25

Ыстық тамақпен қамтылғандар

438

Қайырымдылық акцияларына қатысқан отбасылар

40

Акциялар:

  •  «Жүректен жүрекке»
  • «Қамқорлық»
  • «Мектепке жол» 

4. Тәрбие және алдын алу жұмысы

Әлеуметтік педагог оқушылардың мінез-құлқындағы ауытқушылықтарды болдырмау мақсатында превентивтік іс-шаралар өткізді.

Тренингтер мен семинарлар:

  • «Буллингтің алдын алу» (5–7 сыныптар)
  • «Мен және менің құқықтарым»
  • «Киберқауіпсіздік ережелері»
  • «Қиын жағдайдағы досыңа қалай көмектесуге болады?»

Ата-аналармен жұмыс:

  • 4 ата-аналар жиналысы
  • 12 жеке кеңес беру
  • 28 құқықтық сауаттылық сабағы (Ювеналды полициямен бірлесе)

Тәуекел тобындағы оқушылармен жеке жұмыс:

  • 5 оқушымен ай сайын жеке әңгіме, мотивациялық тапсырмалар, бақылау күнделігі жүргізілді.

5. Құқықтық бағыттағы жұмыс

Оқушылар мен ата-аналар арасында құқықтық тәрбие беру жұмыстары жүргізілді:

  • «Құқық және міндет» апталығы ұйымдастырылды
  • Учаскелік инспектор және заңгермен бірлескен 3 кездесу
  • «Әкімшілік құқықбұзушылықтың алдын алу», «Құқықтық мәдениет – қоғам талабы» тақырыптарында түсіндіру сабақтары өтті

6. Әлеуметтік серіктестік

Әлеуметтік жұмыс тиімділігі мектеп пен сыртқы ұйымдар арасындағы байланысқа да байланысты. Биылғы оқу жылында:

  • ПДН, ішкі істер органдарымен – 4 бірлескен рейд, 3 отбасылық тексеріс;
  • Қамқоршылық кеңесімен – 2 отырыс өткізіліп, нақты материалдық көмек көрсету шешілді;

7. Қиындықтар мен шешімдер

Қиындықтар:

  • Кейбір отбасылардың педагогпен байланыс орнатудан бас тартуы;
  • Оқушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыруда мәдени-спорттық мекемелермен әріптестіктің әлсіздігі;
  • Буллинг пен кибербуллинг мәселесінің көбеюі;
  • Қызметтің бюрократиялық есептік жүктемесі.

Шешу жолдары:

  • Отбасымен байланысты нығайту үшін WhatsApp, Instagram, Telegram арналарын қолдану;
  • Мектеп ішіндегі үйірме және клубтар санын арттыру;
  • Ішкі ресурстарды тиімді пайдалану арқылы бала мүддесіне жұмыс жасау.

8. SWOT-талдау (қысқаша)

1. Күшті тұстар (Strengths):

  •  Оқушылардың әлеуметтік жағдайын анықтау және деректер базасын қалыптастыру жұмыстары жүйелі жүргізілді;
  •  Аз қамтылған, көпбалалы, қамқорлықтағы балаларға әлеуметтік көмек көрсетілді (киім-кешек, мектеп құралдары, тамақтану, лагерьге жолдама т.б.);
  •  Мектепішілік есепте тұрған оқушылармен, девиантты мінез-құлықты балалармен жоспарлы жұмыс жүргізілді (әңгіме, тренинг, психологиялық-педагогикалық кеңес);
  •  Ата-аналармен, сынып жетекшілерімен, мектеп психологымен бірлесе жұмыс жүргізу жүйелі жолға қойылған;
  •  "Қамқоршылық кеңесі", "Жасөспірімдер ісі жөніндегі комиссия", "Жанұя және мектеп" бағытында бірқатар іс-шаралар өткізілді;
  •  Мектептегі тәрбиелік бағыттағы шараларға (онкүндік, акция, жиналыс т.б.) белсене қатысу.

2. Әлсіз тұстар (Weaknesses):

  •  Оқушылардың толыққанды отбасы және әлеуметтік ортасы туралы мәліметтерді алу кезінде кейбір ата-аналармен байланыс орнату қиындық тудырды;
  •  Жекелеген ата-аналардың әлеуметтік педагог жұмысына бейжай қарауы (жиналысқа келмеуі, кеңес алудан бас тартуы);
  •  Тәрбие беру жұмыстары көбінесе реактивті сипатта (проблема туындаған соң араласу) жүргізілді, ал профилактикалық жұмыс әлі де күшейтуді қажет етеді;
  •  Тәуекел тобындағы оқушылармен жүргізілген жұмыстың тиімділігін бағалау құралдары толық жетілмеген.

3. Мүмкіндіктер (Opportunities):

  • 🌱 Мектеп пен отбасы арасындағы серіктестікті нығайту арқылы алдын алу жұмыстарын жүйелеу;
  • 🌱 Әлеуметтік желілер мен цифрлық платформалар арқылы ата-аналармен байланысты күшейту;
  • 🌱 Қалалық/аудандық ресурстық орталықтармен (ПДН, ПМПК, Қамқоршылық ұйымдар) тығыз байланыс орнатып, баланың дамуына қолдау көрсету;
  • 🌱 Мектептің тәрбие жұмысына арналған жобалар мен гранттарға қатысу мүмкіндіктерін пайдалану;
  • 🌱 Оқушылармен тренинг, клуб, театрлық қойылым сияқты шығармашылық және дамытушы іс-шараларды жиі ұйымдастыру.

4. Қауіп-қатерлер (Threats):

  •  Әлеуметтік жағдайы төмен отбасылар санының өсуі, бұл оқушылармен жұмысты күрделендіреді;
  •  Отбасылық зорлық-зомбылық, ата-аналар арасындағы дау-жанжалдың оқушыға әсер етуі;
  •  Мектептегі буллинг, девиантты мінез-құлық, интернеттәуелділік сияқты жаңа әлеуметтік қауіптердің артуы;
  •  Кейбір жағдайларда ата-аналардың әлеуметтік педагогпен серіктестікке қарсылық танытуы;
  •  Құқық қорғау және әлеуметтік органдармен ақпарат алмасу мен араласу бюрократиялық кедергілерге ұшырауы.

Қорытынды және ұсыныстар:

  • Профилактикалық жұмысты күшейту мақсатында тәуекел тобына ерте араласу жүйесін енгізу;
  • Ата-аналармен онлайн және оффлайн тренингтер, ашық есік күндері арқылы жұмысты жандандыру;
  • Оқушылардың бос уақытын тиімді өткізуге бағытталған әлеуметтік жобалар, үйірмелер ұйымдастыру;
  • Әлеуметтік әріптестік (ПДН, ПМПК, Жастар ресурстық орталығы) аясында бірлескен іс-шаралар өткізу;
  • Әр тоқсан сайын ішкі мониторинг жүргізіп, оқушылардың әлеуметтік-психологиялық ахуалын бақылау.

9. Қорытынды және ұсыныстар

2024–2025 оқу жылында әлеуметтік педагогтың қызметі оқушылардың әлеуметтік мәселелерін шешу, тәрбиелеу, құқықтарын қорғау және психоэмоционалдық жай-күйін жақсартуға бағытталды. Жұмыс барысында оқушы, ата-ана, сынып жетекшісі және сыртқы мекемелер арасында үштік байланыс орнады.

Ұсыныстар:

  1. Профилактикалық шаралар санын көбейту;
  2. Ата-аналармен онлайн-кеңес беруді жүйелеу;
  3. Психологпен бірлескен тренингтер жүргізу;
  4. Тәуекел тобындағы балалармен кешенді бағдарлама құру.


]]>
Әлеуметтік педагогтың 2024–2025 оқу жылына арналған жылдық аналитикалық есебі

1. Кіріспе

2024–2025 оқу жылында әлеуметтік педагогтың қызметі Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы, ҚР БҒМ-нің «Біртұтас тәрбие тұжырымдамасы», балалардың құқықтарын қорғау туралы Конвенция және мектептің жылдық жоспарына сәйкес ұйымдастырылды.

Жұмыстың басты мақсаты – оқушылардың әлеуметтік құқықтарын қорғау, олардың психологиялық-әлеуметтік қауіпсіздігін қамтамасыз ету, отбасымен және қоғамдық ұйымдармен серіктестікті нығайту арқылы баланың дамуына жағдай жасау.

2. Әлеуметтік мәртебесі төмен отбасылармен жұмыс

Жыл басында әлеуметтік жағдайы төмен отбасыларды анықтау мақсатында сауалнама, анкеталық зерттеу, үй жағдайына бару жұмыстары жүргізілді. Қорытындысы бойынша:

  • Жалпы оқушы саны880
  • Аз қамтылған отбасынан шыққан оқушылар33
  • Көпбалалы отбасындағы балалар139
  • Қамқорлықтағы (опекунство) балалар: 3
  • Толық емес отбасындағы оқушылар85
  • Тәуекел тобындағы оқушылар5
  • МІЕ тұрған оқушылар: 2

Әр оқушыға әлеуметтік карта жасалып, жеке жұмыс жоспары құрылды.

3. Әлеуметтік қолдау мен қорғау шаралары

Оқушылардың құқықтарын қорғау және әлеуметтік жағдайын жақсарту бағытында келесі жұмыстар атқарылды:

Көмек түрі

Қамтылған оқушы саны

Мектеп формасына көмек

117

Жазғы лагерьмен қамтылу

25

Ыстық тамақпен қамтылғандар

438

Қайырымдылық акцияларына қатысқан отбасылар

40

Акциялар:

  •  «Жүректен жүрекке»
  • «Қамқорлық»
  • «Мектепке жол» 

4. Тәрбие және алдын алу жұмысы

Әлеуметтік педагог оқушылардың мінез-құлқындағы ауытқушылықтарды болдырмау мақсатында превентивтік іс-шаралар өткізді.

Тренингтер мен семинарлар:

  • «Буллингтің алдын алу» (5–7 сыныптар)
  • «Мен және менің құқықтарым»
  • «Киберқауіпсіздік ережелері»
  • «Қиын жағдайдағы досыңа қалай көмектесуге болады?»

Ата-аналармен жұмыс:

  • 4 ата-аналар жиналысы
  • 12 жеке кеңес беру
  • 28 құқықтық сауаттылық сабағы (Ювеналды полициямен бірлесе)

Тәуекел тобындағы оқушылармен жеке жұмыс:

  • 5 оқушымен ай сайын жеке әңгіме, мотивациялық тапсырмалар, бақылау күнделігі жүргізілді.

5. Құқықтық бағыттағы жұмыс

Оқушылар мен ата-аналар арасында құқықтық тәрбие беру жұмыстары жүргізілді:

  • «Құқық және міндет» апталығы ұйымдастырылды
  • Учаскелік инспектор және заңгермен бірлескен 3 кездесу
  • «Әкімшілік құқықбұзушылықтың алдын алу», «Құқықтық мәдениет – қоғам талабы» тақырыптарында түсіндіру сабақтары өтті

6. Әлеуметтік серіктестік

Әлеуметтік жұмыс тиімділігі мектеп пен сыртқы ұйымдар арасындағы байланысқа да байланысты. Биылғы оқу жылында:

  • ПДН, ішкі істер органдарымен – 4 бірлескен рейд, 3 отбасылық тексеріс;
  • Қамқоршылық кеңесімен – 2 отырыс өткізіліп, нақты материалдық көмек көрсету шешілді;

7. Қиындықтар мен шешімдер

Қиындықтар:

  • Кейбір отбасылардың педагогпен байланыс орнатудан бас тартуы;
  • Оқушылардың бос уақытын тиімді ұйымдастыруда мәдени-спорттық мекемелермен әріптестіктің әлсіздігі;
  • Буллинг пен кибербуллинг мәселесінің көбеюі;
  • Қызметтің бюрократиялық есептік жүктемесі.

Шешу жолдары:

  • Отбасымен байланысты нығайту үшін WhatsApp, Instagram, Telegram арналарын қолдану;
  • Мектеп ішіндегі үйірме және клубтар санын арттыру;
  • Ішкі ресурстарды тиімді пайдалану арқылы бала мүддесіне жұмыс жасау.

8. SWOT-талдау (қысқаша)

1. Күшті тұстар (Strengths):

  •  Оқушылардың әлеуметтік жағдайын анықтау және деректер базасын қалыптастыру жұмыстары жүйелі жүргізілді;
  •  Аз қамтылған, көпбалалы, қамқорлықтағы балаларға әлеуметтік көмек көрсетілді (киім-кешек, мектеп құралдары, тамақтану, лагерьге жолдама т.б.);
  •  Мектепішілік есепте тұрған оқушылармен, девиантты мінез-құлықты балалармен жоспарлы жұмыс жүргізілді (әңгіме, тренинг, психологиялық-педагогикалық кеңес);
  •  Ата-аналармен, сынып жетекшілерімен, мектеп психологымен бірлесе жұмыс жүргізу жүйелі жолға қойылған;
  •  "Қамқоршылық кеңесі", "Жасөспірімдер ісі жөніндегі комиссия", "Жанұя және мектеп" бағытында бірқатар іс-шаралар өткізілді;
  •  Мектептегі тәрбиелік бағыттағы шараларға (онкүндік, акция, жиналыс т.б.) белсене қатысу.

2. Әлсіз тұстар (Weaknesses):

  •  Оқушылардың толыққанды отбасы және әлеуметтік ортасы туралы мәліметтерді алу кезінде кейбір ата-аналармен байланыс орнату қиындық тудырды;
  •  Жекелеген ата-аналардың әлеуметтік педагог жұмысына бейжай қарауы (жиналысқа келмеуі, кеңес алудан бас тартуы);
  •  Тәрбие беру жұмыстары көбінесе реактивті сипатта (проблема туындаған соң араласу) жүргізілді, ал профилактикалық жұмыс әлі де күшейтуді қажет етеді;
  •  Тәуекел тобындағы оқушылармен жүргізілген жұмыстың тиімділігін бағалау құралдары толық жетілмеген.

3. Мүмкіндіктер (Opportunities):

  • 🌱 Мектеп пен отбасы арасындағы серіктестікті нығайту арқылы алдын алу жұмыстарын жүйелеу;
  • 🌱 Әлеуметтік желілер мен цифрлық платформалар арқылы ата-аналармен байланысты күшейту;
  • 🌱 Қалалық/аудандық ресурстық орталықтармен (ПДН, ПМПК, Қамқоршылық ұйымдар) тығыз байланыс орнатып, баланың дамуына қолдау көрсету;
  • 🌱 Мектептің тәрбие жұмысына арналған жобалар мен гранттарға қатысу мүмкіндіктерін пайдалану;
  • 🌱 Оқушылармен тренинг, клуб, театрлық қойылым сияқты шығармашылық және дамытушы іс-шараларды жиі ұйымдастыру.

4. Қауіп-қатерлер (Threats):

  •  Әлеуметтік жағдайы төмен отбасылар санының өсуі, бұл оқушылармен жұмысты күрделендіреді;
  •  Отбасылық зорлық-зомбылық, ата-аналар арасындағы дау-жанжалдың оқушыға әсер етуі;
  •  Мектептегі буллинг, девиантты мінез-құлық, интернеттәуелділік сияқты жаңа әлеуметтік қауіптердің артуы;
  •  Кейбір жағдайларда ата-аналардың әлеуметтік педагогпен серіктестікке қарсылық танытуы;
  •  Құқық қорғау және әлеуметтік органдармен ақпарат алмасу мен араласу бюрократиялық кедергілерге ұшырауы.

Қорытынды және ұсыныстар:

  • Профилактикалық жұмысты күшейту мақсатында тәуекел тобына ерте араласу жүйесін енгізу;
  • Ата-аналармен онлайн және оффлайн тренингтер, ашық есік күндері арқылы жұмысты жандандыру;
  • Оқушылардың бос уақытын тиімді өткізуге бағытталған әлеуметтік жобалар, үйірмелер ұйымдастыру;
  • Әлеуметтік әріптестік (ПДН, ПМПК, Жастар ресурстық орталығы) аясында бірлескен іс-шаралар өткізу;
  • Әр тоқсан сайын ішкі мониторинг жүргізіп, оқушылардың әлеуметтік-психологиялық ахуалын бақылау.

9. Қорытынды және ұсыныстар

2024–2025 оқу жылында әлеуметтік педагогтың қызметі оқушылардың әлеуметтік мәселелерін шешу, тәрбиелеу, құқықтарын қорғау және психоэмоционалдық жай-күйін жақсартуға бағытталды. Жұмыс барысында оқушы, ата-ана, сынып жетекшісі және сыртқы мекемелер арасында үштік байланыс орнады.

Ұсыныстар:

  1. Профилактикалық шаралар санын көбейту;
  2. Ата-аналармен онлайн-кеңес беруді жүйелеу;
  3. Психологпен бірлескен тренингтер жүргізу;
  4. Тәуекел тобындағы балалармен кешенді бағдарлама құру.


]]>
admin Fri, 20 Jun 2025 21:11:07 +0600
"Балдырған" жазғы лагері табиғат аясында демалыс ұйымдастырды http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/quotbaldyranquot-mektep-zhanynday-lager/2050-baldyran-zhazy-lager-tabiat-ajasynda-demalys-jymdastyrdy.html http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/quotbaldyranquot-mektep-zhanynday-lager/2050-baldyran-zhazy-lager-tabiat-ajasynda-demalys-jymdastyrdy.html ]]> "Балдырған" жазғы демалыс лагері балалар үшін ерекше күн ұйымдастырды. Лагерьдің оқушылары табиғат аясына шығып, таза ауада көңілді әрі мазмұнды уақыт өткізді.

Табиғат аясындағы демалыстың басты мақсаты – балалардың денсаулығын нығайту, табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру, ұжымдық қарым-қатынас мәдениетін дамыту және экологиялық тәрбие беру.

Іс-шара барысында оқушылар таза ауада әртүрлі спорттық ойындар ойнап, викториналар мен жарыстарға қатысты. Сонымен қатар, табиғат құбылыстары туралы қызықты мәліметтермен танысып, шағын шығармашылық тапсырмалар орындады.

Балалар таза ауада серуендеп, қоршаған ортамен үйлесімде демалудың қаншалықты пайдалы екенін сезінді. Шара соңында барлығы бірігіп пикник ұйымдастырып, шат-шадыман күйде лагерьге оралды.

Осындай шаралар "Балдырған" лагерінің жазғы бағдарламасында тұрақты түрде өткізіліп отырады және балалардың жан-жақты дамуына, сергек те белсенді демалысына оң ықпал етеді.


]]>
admin Thu, 19 Jun 2025 09:21:46 +0600
Судағы қауіпсіздік бойынша ата-аналармен зум форматындағы жиналыс http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/brttas/2054-suday-aupszdk-bojynsha-ata-analarmen-zum-formatynday-zhinalys.html http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/brttas/2054-suday-aupszdk-bojynsha-ata-analarmen-zum-formatynday-zhinalys.html ]]> ]]> admin Sat, 14 Jun 2025 11:10:25 +0600 «Балдырған» жазғы лагерінің оқушылары өлкетану мұражайында http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/quotbaldyranquot-mektep-zhanynday-lager/2053-baldyran-zhazy-lagern-oushylary-lketanu-mrazhajynda.html http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/quotbaldyranquot-mektep-zhanynday-lager/2053-baldyran-zhazy-lagern-oushylary-lketanu-mrazhajynda.html
]]>
2025 жылғы 11 маусым күні «Балдырған» мектеп жанындағы жазғы лагерьдің оқушылары Өлкетану мұражайына танымдық экскурсияға барды.

Экскурсия барысында балалар туған өлкенің тарихымен, табиғатымен, мәдениетімен танысып, бағалы жәдігерлерді тамашалады. Мұражай қызметкерлері балаларға өңіріміздің өткен өмірі мен салт-дәстүрлері жайында қызықты мәліметтер айтып, интерактивті бөлімдер арқылы балалардың белсенді қатысуына мүмкіндік берді.

Бұл шара оқушылардың туған жерге деген сүйіспеншілігін арттырып, тарихи-мәдени санасының дамуына оң әсер етті.




]]>
admin Wed, 11 Jun 2025 09:11:05 +0600
«Балдырған» жазғы лагерінің оқушылары «Алладин» қойылымында http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/quotbaldyranquot-mektep-zhanynday-lager/2052-baldyran-zhazy-lagern-oushylary-alladin-ojylymynda.html http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/quotbaldyranquot-mektep-zhanynday-lager/2052-baldyran-zhazy-lagern-oushylary-alladin-ojylymynda.html
]]>
2025 жылғы 12 маусым күні «Балдырған» мектеп жанындағы жазғы лагерьдің оқушылары Абай атындағы облыстық қазақ драма театрында қойылған «Алладин» ертегілік қойылымын тамашалады.

Кішкентай көрермендер Шығыс ертегісінің сиқырлы әлеміне еніп, батыл Алладиннің шытырман оқиғалары мен сиқырлы шамның ғажайып күші туралы әсерлі хикаяны зор қызығушылықпен көрді. Театр актерлерінің өнері мен сахналық көріністер балаларды ерекше қуантты.

Мұндай мәдени шаралар балалардың эстетикалық тәрбиесіне ықпал етіп, өнерге деген сүйіспеншілігін арттырады.

]]>
admin Tue, 10 Jun 2025 09:09:19 +0600
Балдырған» жазғы лагері оқушыларының қызықты мәдени күні http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/quotbaldyranquot-mektep-zhanynday-lager/2051-baldyran-zhazy-lager-oushylaryny-yzyty-mdeni-kn.html http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/quotbaldyranquot-mektep-zhanynday-lager/2051-baldyran-zhazy-lager-oushylaryny-yzyty-mdeni-kn.html



]]>
2025 жылғы 9 маусым күні «Балдырған» мектеп жанындағы жазғы лагерьдің тәрбиеленушілері үшін ерекше күн болды. Балалар Шығыс ертегісінің сиқырына толы Абай атындағы облыстық қазақ драма театрында сахналанған «Алладин» қойылымын тамашалады.

Қойылым барысында балалар сиқырлы шам мен адал достықтың құдіретін, батылдық пен арманның шексіздігін сезінді. Театр актерлерінің жарқын образы мен сахналық шеберлігі жас көрермендердің ерекше әсер алуына себеп болды.

Мәдени іс-шарадан кейін лагерь оқушылары таза ауада серуендеп, қозғалмалы ойындар ойнады. Балалар спорттық эстафеталарға қатысып, командалық ойындар арқылы достық пен ұйымшылдықты нығайтты.

Осындай мазмұнды күн балалардың рухани дамуына, белсенді демалысына және шығармашылық ой-өрісінің кеңеюіне ықпал етті. «Балдырған» лагерінде әр күн – қуаныш пен жаңа әсерлерге толы!



]]>
admin Mon, 09 Jun 2025 09:05:32 +0600
«Балдырған» жазғы лагері балалары «Дастан» кинотеатрында http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/quotbaldyranquot-mektep-zhanynday-lager/2049-baldyran-zhazy-lager-balalary-dastan-kinoteatrynda.html http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/quotbaldyranquot-mektep-zhanynday-lager/2049-baldyran-zhazy-lager-balalary-dastan-kinoteatrynda.html
]]>

2025 жылдың 4 маусымында №17 мектеп жанындағы «Балдырған» жазғы демалыс лагері аясында демалушылар үшін көңілді әрі танымдық мәдени іс-шара ұйымдастырылды. Балалар қаладағы «Дастан» кинотеатрына барып, әлемге әйгілі «Лило және Стич» анимациялық фильмін тамашалап қайтты.

Фильм балалардың үлкен қызығушылығын тудырды. Көңілді сюжет пен достық, отбасылық құндылықтар туралы ой қозғайтын оқиға лагерь тәрбиеленушілеріне ерекше әсер сыйлады. Балалар экрандағы оқиғаларды ынта-ықыласпен бақылап, фильм кейіпкерлерімен бірге күліп, кейде толқып отырды.

Киносапардың басты мақсаты – балалардың бос уақытын тиімді ұйымдастырып, эстетикалық талғамын қалыптастыру, жағымды эмоциялар сыйлау болды. Сапар соңында балалар өз әсерлерімен бөлісіп, ұнаған сәттері туралы әңгімеледі.

Мұндай шаралар оқушылардың жазғы демалысын мазмұнды өткізуге және ұжымдық қарым-қатынасты нығайтуға ықпал етеді.




]]>
admin Wed, 04 Jun 2025 12:21:23 +0600
"Балдырған" жазғы лагері Абай мұражайына танымдық саяхат ұйымдастырды http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/quotbaldyranquot-mektep-zhanynday-lager/2048-baldyran-zhazy-lager-abaj-mrazhajyna-tanymdy-sajahat-jymdastyrdy.html http://semey-17.edu.kz/trbie-zhmysy/quotbaldyranquot-mektep-zhanynday-lager/2048-baldyran-zhazy-lager-abaj-mrazhajyna-tanymdy-sajahat-jymdastyrdy.html
]]>

2025 жылдың 3 маусымында №17 мектебі жанындағы «Балдырған» жазғы демалыс лагері аясында бастауыш сынып оқушыларына арналған Абай мұражайына танымдық саяхат ұйымдастырылды.

Сапардың мақсаты – оқушыларға қазақ халқының ұлы ақыны, ойшылы Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығын таныстыру, тарихи-мәдени мұраны дәріптеу арқылы патриоттық тәрбие беру.

Мұражайда балалар Абайдың өмір жолы, отбасы, шығармалары, қолданған заттары мен сол кезеңнің тұрмыс-тіршілігі жайлы мол мағлұмат алды. Экскурсия жетекшілері балалардың қызығушылығын оятып, ақын шығармалары бойынша қызықты мәліметтермен бөлісті.

Іс-шара соңында оқушылар алған әсерлерімен бөлісіп, өздеріне ұнаған жәдігерлер жайлы әңгімеледі. Бұл саяхат балалардың тарихи санасын қалыптастырып, мәдени дүниетанымын кеңейтуге үлкен септігін тигізді.






]]>
admin Tue, 03 Jun 2025 11:05:40 +0600