Мектеп тәлімгерінің 2024–2025 оқу жылындағы жұмысын талдау
Мектеп тәлімгерінің 2024–2025 оқу жылындағы жұмысын талдау
1. Жоспарланған жұмыстар
2024–2025 оқу жылына арналған тәрбие жоспары негізінде мектеп оқушыларының бос уақытын тиімді ұйымдастыру, ұлттық құндылықтарға баулу, патриоттық тәрбие беру, өнер мен спортқа баулу бағытында жүйелі жұмыстар белгіленді. Жоспарда мемлекеттік мерекелер, мектепішілік дәстүрлі іс-шаралар, 'Жас ұлан', 'Жас қыран' ұйымдарының жұмыстары, сондай-ақ волонтерлік қозғалыстар қамтылды. Сонымен қатар оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға, мәдени-рухани байытуға, сыныптан тыс үйірмелердің жұмысын ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлінді.
2. Атқарылған жұмыстар
Оқу жылы барысында жоспарға сәйкес әртүрлі бағыттағы тәрбиелік іс-шаралар ұйымдастырылды. Әр айда тақырыптық апталықтар өткізіліп, оқушылардың қызығушылықтарына қарай мәдени, спорттық, рухани іс-шаралар жүзеге асырылды.
• Патриоттық бағыт: Тәуелсіздік күні, Жеңіс күні, Республика күніне арналған салтанатты іс-шаралар өткізілді; Ардагерлермен, еңбек ерлерімен кездесулер ұйымдастырылды.
• Ұлттық-рухани тәрбие: 'Наурыз мерекесі', 'Тілдер фестивалі' сияқты мәдени іс-шаралар өткізілді; Ұлттық салт-дәстүрлерді дәріптеу мақсатында байқаулар ұйымдастырылды.
• Мәдени-спорттық бағыт: 'Денсаулық фестивалі', спорттық жарыстар, эстафеталар өткізілді; Мектеп оқушылары қалалық мәдени-спорттық іс-шараларға қатысты.
• Қоғамдық белсенділік: Мектептегі өзін-өзі басқару ұйымы жүйелі жұмыс жасады; Волонтерлік жобаларға оқушылардың қатысуы қамтамасыз етілді.
Одан бөлек, мектепішілік концерттік бағдарламалар, өнер кештері, тақырыптық көрмелер, эссе байқаулары өткізіліп, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін шыңдауға бағытталған жұмыстар жүзеге асырылды.
3. Жетістіктер мен нәтижелер
Жыл бойы атқарылған жұмыстардың нәтижесінде оқушылардың мәдени, спорттық және қоғамдық белсенділігі айтарлықтай артты. Қалалық, облыстық деңгейдегі байқауларға қатысып, жүлделі орындарға ие болған оқушылар саны көбейді. 'Жас ұлан', 'Жас қыран' ұйымдарының жұмыстары жүйеленіп, оқушылардың ұйымшылдығы мен жауапкершілігі нығайды.
Сонымен қатар, оқушылар арасында патриоттық сезім, отансүйгіштік рух қалыптасып, мектептің тәрбиелік жүйесінің нәтижелілігі арта түсті.
4. Қиындықтар
Жыл бойы атқарылған жұмыстармен қатар белгілі бір қиындықтар да кездесті. Кейбір оқушылардың белсенділігі төмен болып, іс-шараларға толыққанды қатыспай қалу жағдайлары байқалды. Сонымен бірге, кейбір іс-шараларды өткізу барысында материалдық-техникалық базаның жеткіліксіздігі қиындық туғызды. Ата-аналардың қолдауы барлық уақытта бірдей болмауы да оқушылардың белсенділігіне әсер етті.
5. Қорытынды және ұсыныстар
Жалпы, 2024–2025 оқу жылына жоспарланған жұмыстар толық көлемде орындалып, мектеп ұжымының тәрбиелік жүйесі одан әрі дамыды. Оқушылардың шығармашылық қабілеттері дамып, ұжымдық рухы көтерілді. Әр бағыттағы тәрбиелік шаралардың нәтижесінде оқушылардың мәдениеті, патриоттық сана-сезімі, белсенділігі мен жауапкершілігі артты.
Келесі оқу жылына ұсыныстар:
• Мектепішілік өзін-өзі басқару ұйымының жұмысын жетілдіру;
• Дарынды оқушыларды анықтап, байқауларға тарту;
• Волонтерлік және экологиялық бағыттағы жобаларды дамыту;
• Ата-аналармен тығыз байланыс орнатып, тәрбиелік іс-шараларға белсенді тарту;
• Спорттық және мәдени үйірмелердің жұмысын кеңейту.